Announcement*     |     Latest Design     |     Portfolio    |     Photograph    |           |     Japanese     |     Design Matter     |    薇。日誌

Friday, August 1, 2008

わたしのこうぶつ。^^

      これはKFCのロゴです〜tis is the logo of kfc~
       おいしい、おいしい〜えと、にくはちょっとからいです。^^(yummy,yummy~it's a little bit spicy )XD


     これもわたしのこうぶつたべものです〜 かしのなまえはTIRAMISU。(tis is also my favourite food^^name of tis cake is Tiramisu~


         このTIRAMISUはあるいちご。おいしいですよ~^^(tis tiramisu got strawberry one^^it's taste delicious XD


     TUNA MAYOはすきのたべもの。あと、わたしきらいSUSHIです。じゃあ、これはただのたべものすきです。=P (tuna mayo is one of my favourite too.Erm..actually i dont like sushi as much,tis is my favourite one . =P)


   ああ、こちゃが すきです。(oh yeah~ i like green tea of sushi king~)


INARIはすきじゃありませh。味尾雨です。(i dont like Inari,it's taste sweet...yurk!) ><

    このはまれえしあのIKAN BARKAR~( tis is malaysia's ikan bakar~)


わたしのすきなBANANAがおとおのひとおころします。 ( omg~my favourite bananas r killing a guy!! >.<)



このKEROPOKもまれえしあのゆめたべもの 。さかなですよ。(tis kind of keropok is one of the famous in malaysia,it's made by fish~)










Related Posts :



4 coffee beans:

myrika said...

こんにちは。
わたしも KFC、すきでした。
でも、うちのちかくにKFCがあって、
よくたべたので、いまはきらいです。
(I used to like KFC, but because I ate too much at KFC near my house, now I hate it. )

Vincent said...

こんにちは!!!walaoeh!!!あなたのしゃしんはとてもきれいですね!Good~~~

xiao feng said...

たべものけちさんわすきわたしすきも。(the food u like act l like too)

xinxin^^ said...

こんいちわ。KFCは とてもおいしいです。tiramisuが すきです。